✓ Een compleet en scherp geprijsd assortiment ✓ Een ruime keuze in vogelvoer ✓ Driemaandelijks nieuwe aanbiedingen ✓ Voor én door vogelliefhebbers
✓ 90% van ons assortiment uit voorraad leverbaar ✓ Verzending binnen 2 werkdagen ✓ Afhalen of bezorgen mogelijk in omgeving Heerlen/Stein
Garantie en klachten: wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Echter, kan het altijd voorkomen dat iets niet naar wens gaat. Hieronder leest u alle informatie met betrekking tot ‘garantie en klachten’.
Heb ik garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klacht(en) eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kanariefarm.nl. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons binnen 2 werkdagen een bevestiging. Uw klacht wordt doorgaans binnen 14 dagen na ontvangst beantwoordt. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze beantwoordingstermijn niet halen, brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Leidt dit niet tot de gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.